Nejčastější dotazy

Před podáním žádosti


Jaké jsou podmínky k získání půjčky?

Jediná podmínka k získání půjčky je věk 20 až 75 let.

Potřebuji k získání půjčky doklady o potvrzení příjmu?

Ne. K uzavření smlouvy o půjčce nepotřebujete potvrzení o příjmu ani nemusíte na žádnou osobní schůzku. Vše probíhá online.

Jsem malopodnikatel, mohu si u Vás požádat o půjčku?

Samozřejmě, o půjčku si muže požádat každý ve věku 20 až 75 let.

V průběhu půjčky


Jak rychle obdržím peníze?

V případě zaslání na bankovní účet obdržíte peníze tentýž den (maximálně druhý den od podání žádosti).

Za jak dlouho musím vrátit půjčku zpět?

Doba splatnosti půjčky u společnosti Ferratum je 7 až 45 dnů a proto je vhodná k pokrytí momentálního finančního nedostatku. Záleží na Vás, kterou variantu při žádosti zvolíte.

Jak se dozvím kde a jak mám uhradit peníze zpět?

Po obdržení půjčky Vám bude zaslána faktura na Vaši adresu, kde budou uvedeny všechny platební údaje. Při zaplacení faktury nezapomeňte uvést Váš variabilní symbol, abychom mohli platbu správně přiřadit.

Ztratil jsem fakturu, kde dostanu nové platební údaje?

Zavolejte prosím na zákaznickou linku 245 001 715, kde Vám náš zákaznický servis poskytne fakturační údaje - většinou Vám zašle SMS s údaji.

Mohu si požádat o půjčku v případě, když ještě nemám zaplacenou předchozí?

Ne. Můžete mít u nás jen jednu aktivní půjčku. Pokud tedy máte aktuálně u naší společnosti nesplacenou půjčku, Vaši další žádost o půjčku budeme muset zamítnout. V případě potíží se splacením půjčky si prodlužte termín splatnosti nebo kontaktujte zákaznický servis.

Jaké jsou otevírací hodiny zákaznického servisu?

Zákaznický servis je vám k dispozici v pracovní dny mezi 8.00 a 20.00 hodin, v sobotu od 10.00 do 18.00 hodin.

Po schválení půjčky


Jak mám zaplatit půjčku zpět?

Půjčku můžete zaplatit vložením přímo na bankovní účet naší společnosti, převodem z Vašeho účtu nebo poštovní poukázkou. Veškeré platební údaje jsou uvedeny na faktuře, nezapomeňte zadat variabilní symbol.

Obdržel jsem peníze, ale nepřišla mi faktura, co mám dělat?

Zavolejte prosím na náš zákaznický servis na tel: 245 001 715, platební údaje Vám budou poskytnuty naším zákaznickým servisem a zároveň zaslány SMSkou na Váš mobil.

Mohu splatit půjčku před dnem splatnosti?

Ano, Vaše půjčka muže být splacená před dnem splatnosti - žádné penále za předčasné splacení půjčky není účtováno. Poplatek zůstává stejný jako při Vámi zvolené splatnosti.

Proč moje žádost o půjčku nebyla schválena?

Pravděpodobně nesplňujete kriteria dané pro získání půjčky.

Jaké jsou úroky z půjčky?

Půjčka je poskytována na 7 - 45 dní a poplatek za tuto službu je 25 - 33% z půjčené částky v závislosti na výši půjčky a době splatnosti. Více informací naleznete v sazebníku.

Co mám dělat, když nemohu zaplatit půjčku včas?

Nemůžete-li splatit půjčku včas, kontaktujte zákaznický servis na tel.: 245 001 715 a prodlužte si jednoduše splatnost za drobný poplatek. Tím získáte více času k uhrazení celé částky. Při každém prodloužení máte navíc dalších 15 dní k době splatnosti vaší půjčky. Změnu splatnosti lze provést celkem 3x. Prodloužit termín splatnosti si můžete za výhodný poplatek 15 % z půjčené částky. Díky tomu nemusíte hned splatit celou částku a získáte více času ke splácení.

Co se stane, když nezaplatím půjčku včas?

Bude Vás kontaktovat naše oddělení pohledávek a připomene Vám zpoždění platby. Při větším zpoždění Vám bude připočtena smluvní pokuta dle našich obchodních podmínek a sazebníku poplatků. Společnost Ferratum Czech si účtuje jen 3 smluvní pokuty za první tři týdny po době splatnosti. V případě neuhrazení půjčky do 3 týdnů předáváme váš dluh inkasní agentuře Intrum Justicie, která si k dlužné částce připočítává další penále. Pokud máte problém se splacením půjčky, raději kontaktujte náš zákaznický servis. Předejdete tak zbytečným starostem a ještě většímu dluhu.

Jaký je průběh půjčky

  1. Odešlete žádost o půjčku Šipka
  2. Vyčkejte na zpracování žádosti a schválení půjčky Šipka
  3. Dostanete peníze na Váš účet
Certifikát kvality